بازی های سال 2009

دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2010 برای کامپیوتر | نسخه RELOADED

دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2010 برای کامپیوتر | نسخه RELOADED

سبک: ورزشی، فوتبال حجم: 3.8 گیگابایت

در دنیای بازی‌های رایانه‌ای، بازی Pro Evolution Soccer 2010، معروف به PES 2010، یکی از محبوب‌ترین بازی‌های ورزشی به شمار می‌آید که توسط شرکت مشهور بازی‌سازی Konami توسعه و منتشر شده است. این بازی که در سال 2009 عرضه شد، با گرافیک به‌روز و واقع‌گرایانه، گیم‌پلی مشوق‌کننده و انتخاب‌های گسترده از تیم‌ها و بازیکنان، به سرعت توانسته است توجه و علاقه‌مندی بسیاری از گیمرها را به خود جلب کند. در این مقاله، به بررسی جزئیات و ویژگی‌هایی که بازی Pro Evolution Soccer 2010 را به یک تجربه‌ی فوق‌العاده برای علاقه‌مندان به فوتبال و بازی‌های ورزشی تبدیل کرده است، خواهیم پرداخت.

دانلود بازی Harry Potter and the Half-Blood Prince برای کامپیوتر | نسخه ElAmigos

دانلود بازی Harry Potter and the Half-Blood Prince برای کامپیوتر | نسخه ElAmigos

سبک: اکشن، ماجراجویی حجم: 1.6 گیگابایت

بازی کامپیوتری Harry Potter and the Half-Blood Prince یکی از بازی‌های محبوب مبتنی بر فرانچایز معروف هری پاتر است که بر اساس کتابی با همین نام اثر جی. کی. رولینگ ساخته شده است. این بازی توسط EA Bright Light و EA UK توسعه یافته و توسط الکترونیک آرتس منتشر شد. Harry Potter and the Half-Blood Prince نهمین بازی از مجموعه بازی‌های هری پاتر است که در انتشار آن برای پلتفرم‌های مختلف کامپیوتری از جمله PlayStation, Xbox, Wii و PC و همچنین برای دستگاه‌های همراه منتشر شد. این بازی تجربه‌ای جذاب و هیجان‌انگیز از جادو و جذابیت دنیای هری پاتر را به گیمرها ارائه می‌دهد.

دانلود بازی F.E.A.R 2 | نسخه ElAmigos - GOG - Fitgirl

دانلود بازی F.E.A.R 2 | نسخه ElAmigos - GOG - Fitgirl

F.E.A.R. 2: Project Origin یک بازی ویدئویی در سبک تیرانداز اول شخص است که توسط Monolith Productions توسعه یافته و توسط Warner Bros. Interactive Entertainment منتشر شد. بازی F.E.A.R. 2: Project Origin در سال 2009 منتشر شد و ادامه‌ای بر داستان بازی اصلی F.E.A.R. می‌باشد.

دانلود بازی تفنگی برای کامپیوتر (23 بازی شوتر)

دانلود بازی تفنگی برای کامپیوتر (23 بازی شوتر)

این پکیج فوق العاده بصورت اختصاصی از تعمیر پی سی ارائه میشود. این پکیج را به هیچ وجه از دست ندهید.

بازی های سبک شوتر نوعی از بازی های اکشن هستند که گیم پلی آن ها روی تیراندازی و استفاده از تفنگ تمرکز دارد. گیمر در این بازی ها معمولا در نقش کاراکتر اصلی قرار می گیرد و باید از مهارت ها و سلاح های مختلف برای پیشروی در بازی و انجام ماموریت ها استفاده کند. این بازی ها به صورتی طراحی می شوند که بازیکنان می توانند از چند سلاح به طور همزمان استفاده کنند. در این پست، قصد داریم به معرفی پکیجی از بازی های اکشن و شوتر بپردازیم که شامل چند مجموعه بازی می شود. دانلود بازی تفنگی به شما طرفداران بازی های اول شخص پیشنهاد می شود.

دانلود بازی Call of Duty Modern Warfare 2 | نسخه ElAmigos - Dodi - Fitgirl

دانلود بازی Call of Duty Modern Warfare 2 | نسخه ElAmigos - Dodi - Fitgirl

دانلود بازی Call of Duty Modern Warfare 2 امکان تجربه یکی از بهترین نسخه های مجموعه کال آف دیوتی را برای گیمرها فراهم می کند. بازی Call of Duty Modern Warfare 2 در واقع ششمین نسخه اصلی در مجموعه محسوب می شود. همچنین دومین قسمت از مجموعه جنگاوری نوین است و داستان قسمت اول را ادامه می دهد. بازی به وسیله Infinity Ward توسعه پیدا کرده است. اکتیویژن بازی را در سال 2009 برای پلتفرم های مختلف از جمله پی سی، پلی استیشن و ایکس باکس منتشر کرد. مثل دیگر نسخه های مجموعه این بازی در سبک شوتر اول شخص یا FPS قرار می گیرد. این بازی توانست نقدهای بسیار مثبتی را دریافت کند. نسخه پی سی در وب سایت متاکریتیک امتیاز 86 را دریافت کرد. همچنین امتیاز 96 برای نسخه کنسولی بازی ثبت شد. کال آف دیوتی جنگاوری نوین 2 فروش بسیار خوبی را تجربه کرد. کیفیت ساخت بازی، محتوای غنی آن، عمق بخشیدن به تجربه چند نفره و بهینه سازی فوق العاده بازی مورد تحسین قرار گرفتند. دانلود بازی Call of Duty Modern Warfare 2 به طرفداران بازی های تیراندازیِ خوش ساخت توصیه می شود.

دانلود بازی Need For Speed Shift 2009 | نید فور اسپید شیفت | ElAmigos - Reloaded

دانلود بازی Need For Speed Shift 2009 | نید فور اسپید شیفت | ElAmigos - Reloaded

بازی نید فور اسپید شیفت یازدهمین نسخه از سری محبوب جنون سرعت می باشد که در سال ۲۰۰۹ به بازار های جهانی عرضه شد. نید فور اسپید شیفت توسط استودیوی Slightly mad تولید شد و توسط الکترونیک آرتز به بازار عرضه شد. این بازی در ژانر مسابقه ای بوده و دیگر خبری از ماجراجویی در داستان های خطرناک نیست. این بازی برای یک تا چندین کاربر طراحی شده و می توانید با دوستان خود به رقابت بپردازید. دانلود بازی کامپیوتری Need For Speed Shift 2009 (بازی جنون سرعت: تغییر) در 2 نسخه کم حجم و فشرده در ریپک های Reloaded و Elamigos از سایت تعمیر پی سی.

دانلود بازی Batman Arkham Asylum GotY | نسخه GOG - FitGirl - ElAmigos

دانلود بازی Batman Arkham Asylum GotY | نسخه GOG - FitGirl - ElAmigos

دنیای ابر قهرمان ها همیشه قهرمانانه نیست. گاهی خود آنها درگیر دوگانگی شخصیتی و برخورد روانی با مشکلات خود هستند. نحوه حل مسائل و مشکلات می تواند باعث بروز مشکلاتی شود که آن ها را تبدیل به شخصیتی کند که دیگر برای مردم قهرمانانه نیست. برای دانلود بازی Batman Arkham Asylum با ما همراه باشید.

با ما همراه باشید

  • email
  • linkedin
  • instagram
  • telegram
عضویت در خبرنامه تعمیرپی سی